Dedektifgadget 6 kişilik yemek takımı almak istiyorum ama ordan mi alayım yoksa züccaciyeden mi bilemedim memnun kaldığınız takımın linki atar mısınız ? 💖
tineanigra Dedektifgadget geçen sene kütahya porselenin bi takımını almıştım trendyoldan gayet güzel geldi hatta bi tanesinde hafif bi ucunda kırık vardı belli belirsiz hemen yenisini yolladılar tabağın ve defolu olanı da istemediler. Bilindik markalardan alırsanız sorun yaşamazsınız.
defnevedoruk Dedektifgadget ben kütahya porselen bone luz aldım ama hiç memnun değilim her parçasında kırık var şuan her saniye ufacık şeye kırılıyorlar
tineanigra Dedektifgadget moderna aldım ben bakın isterseniz ama çukur tabakların şeklinden dolayı bulaşık makinesinde fazla yer kaplıyor
defnevedoruk Dedektifgadget sağlam gelmişti ama sağlam çıkmadı incecik tabakları falan hiç memnun değilim yerim olduğunda başka takım alacağım