Arkadaşlar oğlum dünden beri hapşırıyordu ve sesi kısılmıştı bugün daha da arttı burnu da tıkandı sanırım grip olacak :( henüz başlangıç gibi neler yapabilirim ilerlememesi için tavsiyeleriniz var mı ? Çok ilaç kullanmak istemiyorum gerekmedikçe calpol haricinde bir şey de vermiyorum sizce ne kullanabilirim