ballilokum3 evimiz 2+1 kızımın beşiği kendi odamızdaydı evin diğer odasında onun, dolabı ıvır zıvır eşyalar vardı 5aylıkken beşik küçük gelmeye başladı yani, sepet beşik kullandığımız için dönemiyordu tekrar bir beşik almak, da saçma geldi zaten bir yaşında odasını ayıracaktim birde odamız küçük olduğu için büyük beşik alsak koyacak yer de yoktu son çare bazalı korumalı yatak aldık ilk zamanlar çok korkuyodum gece uyurken kusar bişey olur göremem duyamam diye. Bir iki ay eşimle dönüşümlü kızımla aynı odada kaldık iki gün o iki gün ben şeklinde sonra baktık bir sorun yok düzene oturttuk ama iyi ki de böyle olmuş şuanda 27aylık kızım gece kafasına eserse yastiğini alıp bizim, odaya geliyo 🤣 bu yuzden alıştırma zorluğu çekmedim