Kızım 6 ay 2 günlük 3-4 gündür kollarını dümdüz sıkıp boynunun altına boynunu sıkıştırır gibi getirip kasılıyor. 1-2 saniye sürüyo. Normal gerilme gibi değil ama. Neden olduğunu anlamadım doktor kontrolünde doktora sordum ama nasıl oluyo diye sormadı bile normal normal diye geçiştirdi. Bebeği böyle yapan varmı? Çok korkuyorum bi hastalık olabilir mi? Böyle bisey yasayan varmı?