ozgealparslan benimde özel eğitim bir hocam vardı staj döneminde onunla konuşmuştm. 2 yaşına girmeden önce hâlâ tek kelime vs diye tek kelimesi de yaşıtlarından azdı. İşte karmaşık cümle kurma demişti. Topu getir. Mama ye. Veya oyuncaklarla konuş bebek mama ye. Bebek uyu. Bebeği bıcı bıcı yaptırıyorm.evde yaptığınız bütün işleri anlatın ona verin beraber yapın diye 4 4 lük yapamasam da işe yaramıştı şuan 23 aylık yeri geliyor 3 kelime yeri geliyor 2 bazen tek kelime bence zamanla oluşacak bir şey ben çok korkuyordm böyle tek kelimeyle kalır diye akran ortamı yok diye ama zamanı gelince patır patır dökülüyor dillerinden 🥺🥰