1momm2baby kızım 27 aylık uzun zamandır ebebek 1 tog uyku tulumu içinde zıbınla uyuyor oda sıcaklığı 22-23 ama mutlaka terliyor. Ben artık uğraşamıyorum kocam da uyuduğu an terlemeye başlıyor gün içinde hiç terleme yok babasına çekmiş. Yazın klimalı odada zıbınla uyur yine terler. Çok şükür hasta olmuyor ama uyanır uyanmaz üstünü değiştiriyorum. Çıplak mı yatırcaz artık napcaz 😂