nergishanim Tavsiyelere açığım, mama değil sağdığım sütümü vereceğin sürekli de kullanmayacağım ara ara kullanacağım
Miracinannesi_ nergishanim aventle başladım gaz yapıyor diye Dr brownsla devam ettim. Ablam doğduğundan Dr browns kullandı meme reddi olmadı bizde
Ebruylmz444 nergishanim Ben eczanede normal 100 tl olan biberon almıştım hem beni tutuyordu hem biberonu ve ben günde 1 2 defa da veriyordum ona rağmen şuan 8 aylık hala aynı ilerliyoruz ek gıdayla birlikte
nergishanim Ebruylmz444 biraz şans gerçekten ama çok sık kullanmayacağım için red olmaz diye umuyorum
nergishanim suslumelda modeli falan var mı Yoksa direkt herhangi bir biberonu olabilir mi bebeğim iki aylık
coldplayy nergishanim Dr browns, uzun süre kullandım hiç sorun yaşamadık. Tabiki dönemsel meme reddi olabiliyor, onu baz almadan söylüyorum.