Selam kızlar 1.5 yaşında kızım var saçları seyrek ve doğru düzgün uzamıyor bakım olarak önereceğiniz bişey var mı bir ara badem yağı bide biberiye suyu kullandım ama alerji yaptı yani onlar yaptı diye düşünüyorum onları bıraktıktan sonra geçti başka önereceğiniz bişey var mı ?