Doğum yapalı yârın tam 2.5 ay olacak 20 günlük anneyken göğsümde ufak şişlik çıktı sonra bırden ılerledı mastit olmuşum çok ağır gectı antibiyotik kullandım. Ondan tam bir ay sonra göğsümde yine şişlik çıktı bu sefer ilerletmeden yine antibiyotik kullandım o geçti tabı doktor aracılığı ıle oldu. Bugün göğsümde yine ağrı ve şişlik fark ettim mastit oluyorum yıne bıktım artık, bebegım küçük olmasa ılac ıcıp kesıcem sütü. bebegım benı emmıyor ama çok duzenlı sağım yapıyorum Önce eller serbest pompa ile bebegimi biberonla doyururken Sağım yapıyorum bebeğim doyurduktan sonra Normal elektrikli pompayla tamamen göğsümü boşaltacak şekilde yine sağım yapıyorum onar dakika. Ona rağmen bitmiyor bu illet, sütüm çok fazla 200cc ye kadara çıkıyor sağsam daha da çok çıkar buzlukta doldu Bebeğim yedığı miktarı 100 cc Ama fazlası zaten buzlukta sağmasam dert sağsam artıyor ben çok sıkıldım artık. Bana yine antibiyotik yolu gozuktu Hayır yani ben 20 günde bir ilaç mı kullanacağım Çok sıkıldım artık bebeğim altı ayına girsin anında keseceğim Allah aşkına ben nasıl çözüm bulacağım bunu sütü azaltmanın başka bir yolu yok mu? Çok kahve içmek sigara içmek sütü azaltır dediler vallahi onları da içiyorum yine azalmıyor Su içmiyorum sütüm çok olmasın dıye Sağlıklı beslenmiyorum ama yine artışta. Benim şaşırdım şu ki ilk çocuğum da maksimum 60 cc gelirdi şimdi Çeşme’ye döndüm artık üstüm başım Islanıyor. Bebeğime kıyamıyorum anne sütü alsn ıstıyorum ama bıktım Bir çaresi yok mu ne olur yardım edin