elifgibii Demir ilacını bir süredir kullanmıyordum bugün tekrar kullanmaya başladım ve simsiyah ve katı bi kaka yaptı yani damladan dolayı mı bestiron kullanıyorum
elifgibii elifgibii birde bu damlayı aç kaenına vermeliyim biliyorum ama verdikten sonra da bir süre aç mı kalması gerek yani direkt besleyemem mı
elifgibii Ozooo birde bu damlayı aç kaenına vermeliyim biliyorum ama verdikten sonra da bir süre aç mı kalması gerek yani direkt besleyemem mı
Uygnatls elifgibii olmuyor diye biliyorum ama yine de bir 5-10dk ara vermekte fayda var. Mide kendini toplasın