Gulcinavci merhaba, benim bebeğim 5. ayın sonu gibi sallanmayı emziği he rşeyi 1 gecede reddetti memede uyumaya başladı o aya kadar olmazdı. şimdi memesiz gezerek uyutmaha çalışknca öyle ağlıyor ki 5 dk dolmadan kusacak gibi oldu ve hani diyolar ya kucağıma aldm sakinleştdim yatağa geri koydum beni. kız sakinleşmiyor asla memesiZ. uzun uzun ağlıyor sinir harbi sanki. sizce eğitme uygun mu 7 ay 10 günlük ataj dönemi mi hiç başlamasam mı ?