Bebeğim 2a aylık ve mango yedim bazı yerlerde önerilmez diye okudum
krky6868 Çok yedim , ek gıdaya başlayınca oğluma da tattırmıştım bir şey olmadı 🤷🏻♀️
krky6868 yenir bence de
krky6868 tabiki yenir