yeni_anne__ smayı ben yenidoğdugundan beri kullandım optipro kabız yapıyor Aptamil kullandim prosyneo kabız yapmadı bir süre onu içti Bebelac bı yakınım bebeğine kullaniyordu Bebelac Gold baya da yaramıştı onun çocuğuna bende alıyım dedim bakalım yararsa yazacagim buraya