Canım annelerim bugün çok güzel bir şey yaşadım ve sizinle de paylaşmak istedim. Kızım var 3 yaşında. Bugün babasıyla konuşuyorduk ama onun bizi dinlediğini bilmiyorum tabi. İşte bayramda ailemin yanına gideceğiz. Ben de dedim işte ben Adana’ya gideceğim diye kızım birden gözleri doldu “ Sen gidersen ben yaşayamam ” dedi. O kadar duygulandım ki anlatamam. Hemen sarıldım. Ben sensiz hiçbir yere gitmem ki sen benim canımsın falan dedim bi ağladık, rahatladık 🥲