Kızlar 30 aylık bebeğimi bugün sütten kestim yani aşama aşama azaltarak. Bugün ise hiç emmedi. Reflü rahatsızlığı çıktı emdikçe ağzına geldi sürekli emmek istiyordu aç ya da tok reflüsünğ iyice tetikledi ben de kesmek zorunda kaldım. Şimdi beni lütfen linçlemeyin sürekli bahsediyorum oğlumun süt alerjisi var henüz yoğurt peynir dondurma hiçbirinin tadını bilmiyor market çikolatası bilmez cici bebe bilmez. Ben de istediği kadar emsin dedim. Neyse içimde bir acı var ya. Ben son dönemde Allah var çok şikayet etmiştim çok emdiği için yeter artık gibisine. Ama canı yandı hastanelerde çok meme istedi korktu memeye istedi hastalandı tek istediği memeydi. Bugün de gelip gelip öptü sarıldı. bunları düşününce içim acıyor böyle hissedeceğimi hiç tahmin etmiyordum.