Merhaba anneler 6. Ayda sadece anne sütü alan bebeğime ek gıda başladım. Tadım vs herşey dr un dediği gibi yaptım bebeğim 9. Ayını bitirdi ama günde bir öğün bile yemek yediremiuorım. Bir de doktor blender istemiyor diye onu da kaldırdık ama yutmuyo pütürlü şeyleri öğürüp kusuyor 1 aydır da bu şekilde devam ediyorum ama yok kursağından lokma geçmiyor. Ne yapabilirim, iştahını nasıl açabilirim ve yutmasını öğretmek için neler yapabilirim? Çiğneme yapıyor alttan 2 dişi var buarada çiğneyip dışarı atıyor yada yutarken öğürüp kusuyor ☹️