nehirbebek137_ Pureyi de pütürlü bırakmak gerek biraz. Benim bir arkadaşım da 1 yaşında çocuğuna köfteyi bile blender yapmak zorunda kalıyordu. Yemiyordu çocuğu. Çünkü sıvı gibi püre yedirmis korkudan ek gıda başlangıcında. Onun gibi olacak diye korkumdan 4 buçuk aylık oğluma ilk tadiminda bile pütürlü kabak verdim. Öğürdü zorlandı, kusacak gibi oldu ama alıştı. Şu an 5 buçuk aylık. Geçen çiğ elmayı rendeleyip verdim azıcık çatalla ezerek. Yine zorlandı ama yedirmeye devam ettim. Ellerim titriyordu korkudan boğazına takılacak diye. 🥲