cocomelon33 hiç uçuk bir fark olmadı evde fazlasıyla makina çalıştırırım çalışan bir anneyim tv harici airfryer çay makinası tost makinası bütün makinalar hergün çakışmaktan yorulurlar ama hiç faturada sorun yaşamadım birde geceleri bütün odaların gece lambaları yanmasına rağmen 380 400 Tl gibi bir fatura ödeniyor evimizde