Ben de Submarine’le Gen 5 arasında kalmıştım ama Submarine yeni bir teknoloji olduğu için şu anda ve islak başlığı da bir odaya yeterli geldiği için uğraşmamak adına ve tetik olayından dolayı bir de Gen 5 tercih ettim emiş gücü de daha yüksekti submarine göre çok memnunum gerçekten tavsiye ediyorum kesinlikle