Enu bende uyuz geçirdim ne kadar zorlu bir süreç olduğunu anlatamam size ben bütün gardırobu poşetlere koydum balkona attım sadece bir kaç kıyafet ayırdım giymek için her gün duş muhakkak kükürtlü sabunla yıkandım ve döküyorum verdiği kremler klasik uyuz kremleri zaten piyasada sadece 2 tane uyuz kremi var onları sürdüm sürekli çamaşırlar nevresimler günlük değişip ütülemek çok önemli ılık duş kesinlikle sıcak su vücudu daha çok kaşındırıyor birde bildiğim kadarıyla eczaneler bir krem yapıyormuş işe yaradığını söylüyorlar ben denemedim ama bi şans verebilirsiniz çok geçmiş olsun