İyi geceler hanımlar
Oğlum 18 ayına gireli 1 hafta oldu zaten zor bir çocuktu şimdi iyice zor oldu isyan etmek istemiyorum öncelikle Allah sağlık versin ama beni bazen çıldırtıyor. Kurcalamayı çok seven bir çocuk 2 arkadaşımın yaşıt oğlu var asla bu kadar değil örneğin tv ünitesine çıkıyor diye eşim önlemek için yanlarına kereste vs taktı odadan atını getiriyor çıkmak için cama tırmanmaya çalışıyor bulaşık makinemin kilidi var kitliyorum fakat kapatma tuşuna 3 sn basılı tutunca kapanıyor inanır mısınız bunu çözdü ve kapatıyor 😀 Gerçekten çok yoruluyorum artık ne yapacağımı nasıl davranacağımı bilmiyorum onu çok seviyorum dediğim gibi Allah sağlık versin şükür ama az kaldı ben bu yorgunluktan sağlığımı kaybedicem 🥹