İkiz çocuklarım var biri kız biri erkek 2.5 yaşındalar kız çok uslu sakın ancak oğlan 1 haftadır acayip huy degistirfi hicbirsey paylaşmıyor ve nerden öğreniyor bilmiyorum ama köpek falan diyor hakaret olduğunu bilerek diyor ve evde asla böyle şeyler demiyoruz eşimle ve hemen hemen herşeye sürekli ağlıyor ne yapacağım ben böyle