Arkadaşlar bugün aşı yaptırdık 6 saaat oldu burnu tıkalı gbi 1 haftadır tıkanıyo ama bugün bi garip oldu deniz suyu sıktım hemen ama korktum yüzüde solgun gibi. Ateşi yok keyfide yerinde ama evham mı yapıyorum bana mı öyle geliyor? Bu aşının böyle bi yan etksi var mı güzel anneler içimi rahatlatsanız korkuyorum çok bişey olurmu diye şimdi calpol verdim uyuttum ama endişeleniyorum