Madamehappyyyyy Bende benzer postu açtım az önce nerde yanlış yaptım bilmiyorum ücretsiz izne çıktım kendim büyü teyim diye yeri geldi yemek yapmadım yeri geldi ev temizlemedim akran görsün dedim olmadı görmesin dedim olmadı, dün bugün yeni doğan dönemine döndük sürekli annemi istiyorum diye ağlak oluyor yemeye şu koyacam sadece onda bile annemi istiyorum diyor ki normalde ağlak bir çocuk değildir bizde 22 aylık olmak üzereyiz ne boyama ne etkinlik kitabı ne puzzle ne o ne bu sürekli at savur dağıt geç, parka götürmek bir dert getirmek ayrı dert moral motivasyonum çöktü iyice, yorgunluğu saymıyorum