28 şubatta doğum yaptım ertesi gün oğlumu yoğun bakıma aldılar burnu tıkalı balgam var ve enfeksiyon var dediler gerçekten oğlumun ilk gün burnu akıyordu 4 gün oldu enfeksiyonu düştü ama burnunda hiç bir ilerleme yok büyük insan gibi balgam üretiyor diyorlar çıkışı için net bişey söylemiyorlar gözetim altında kalması gerekiyor size teslim edemeyiz biz vakumla çekiyoruz diyorlar böyle bir duruma şahit olan var mı kafayı yicem evladıma kavuşmak istiyorum