Cok iştahsız bir bebeğim var buraya daha öncede yazmıstım. Ek gıdaya basladık 3 haftadır falan düzenli öğünlerle yemek veriyorum yarım yamalak bişeyler yiyor tabaklarını asla bitirmiyor( cok yapmadığım halde) + biberon mama içiyor ama 60-90cc kadar. Bebeğim 6 ay içerisinde. Simdi tüm bunlara rağmen günde 4-5 kere kaka yapıyor yani az yemesine rağmen neden bu kadar cok kaka yapıyor sinirlerm bozuldu altını her açtığımda kaka görmekten. İlk başlarda da kabızdı az yapıyordu ama şimdi sürekli yapıyor ve dediğim gibi canım sıkkın