hunilimomy Bircicekannesiii agiz ici el ve ayak kısmında da var mi eger varsa el ayak hastalığı da olabilir
Bircicekannesiii Durduk yere böyle oldu dün kızlar 3 yaşında farklı bişey yemedi içmedi alerjik bir çocuk değil
Bircicekannesiii Yarın götürmeyi düşünüyorum kaşınıyor diyor çünkü hemde geçen sene ayak bileğinde buna benzer çok çok az vardı doktor krem yazmıştı krem sürüyoruz ama
Bircicekannesiii hunilimomy Ay yok canım yok kontrol ettim Allah korusun da hani niye durduk yere onu anlamadım geçen sene de olmuştu bileğinde geçti iki güne yarın da krem kullanırım beklerim geçmezse diğer gün götürürüm artık bişey olmaz inşallah 🥲
Bircicekannesiii Meri-Mel Yok canım sanmıyorum düşünüyorum da yani değişik birşey yemek konusunda yemedi iki gündür ama pazar günü dışarıda gezdik bilmem bişeye dokunmakla da oluyorsa 🥲
Bircicekannesiii hunilimomy Tekrar mı götürmeliyim geçen seneki küçücük çok azdı ayak bileğinde ama bu dediğiniz gibi yaygın olunca kremle de aynı şekil idare etmek içime sinmedi yarın akşam eşim işten gelinceye kadar geçmezse götüreyim 😔
Meri-Mel Bircicekannesiii Yeğenimin oğlu kreşte bahçeye çıkmışlar çiçek koparıp anneme vereyim demiş orda başlamış kaşınmaya doktor bitki mi yedi demiş o gün daha yemek yememisler önce inanamadik tekrar başka yerde daha kötüsü olunca evet dedik bu bitki yapiyor bu sizin kız da bişi yok dersin öyle bir kabarmak doktor bile panik yapıp saatlerce takipte kalmıştı