Arkadaşlar birkaç gündür bebeğimin pipisinde şişme görüyordum. Randevu almıştım göstermek için ancak bugün çişini ağlayarak yaptığı için hemen acile götürdüm. Oradan çocuk doktorumuzla görüştük. Sonra bizi çocuk cerrahiye gönderdi ve sünnet edilmesi gerektiğini söyledi cerrah. Ama bebeğim inanılmaz hareketli. Şu an tek korkum hareketli olması onun dışında sünnet edilmesinden korkmuyorum. Bu aylarda sünnet nasıl olur bilgisi olan var mı veyahut yaptıran var mı tecrübe edinen anne var mı