kuzeysena denerken neyin iyi geldigini cozuyorsunuz bikac gunden sonra benim bebegim 3. Ayina kadar gunduz uykularini hep kucakta yapti 3. Aydan sonra kucagimda uyutup yataga yatirdim iyice dalana kadar kolumu cekmedim. Daha sonra yavas yavas dalmadan kolumu cektim. Tabiki uyanip agladigi cok oldu tekrar uyuttum tekrar biraktim. Agliyo diye kucagimda hic uyutmadim. Su an 4 aylik 3 ayliktan beri gunduzleri de besikte uyuyor biraz sabredin cok rahat ediceksiniz☺️