aybukeeess 2 ay 4 gunluk bebegim sadece kucagimda uyuyor gunduzleri full kucakta (besige koyunca uyaniyo) gece uykusuna da 2-3 kere uyutmak zorunda kaliyorum besiginde uyumasi icin. Sirtim kopuyo allah askina bi yol gosterin
mirayalcin aybukeeess benimki de 2 aylık aynı durumdayız kanguruya koyuyorum onda uyuyor ama sırtım belim kolum mahvolmuş durumda
monaroza88 aybukeeess pek yolu yok maalesef çünkü dünyaya çok yabancı şu an ve klasik cümle gibi gelebilir ama bildiği tek şey sizin kokunuz kucağınız teniniz. Çünkü 9 ay sadece sizin bedeninizi bildi ve bir süre öyle bilecek. Ben 3 ay kucağımda tuttum öyle uyudu. Bende uyku falan yoktu tabi. Bu da bir süreç.
ekimkizi_ aybukeeess o aralar öyle oluyor oğlum esim ve benim üstümde uyuyordu sadece😀şu an da kucağimizda saniye durmaz özlüyo insan
aydint Yolu yok maalesef öyle bi süreç geçiyor sonra başka türlü uyumak istiyo, o zamanlar ayakta sallanarak uyuyodu şimdi 5 aylık kucağımda uyumak istiyor 7 kiloyu geçti aynı şekilde kollarım kopuyo ama yapacak bişey yok
kubra11111212 mirayalcin kanguruda rahat ediyor mu bende yeni aldim ama denemedim nasıl olur bilemedim
aybukeeess Çok güzel günler evet ama birazcık dinlenmeye kahve içmeye hakkımız var🥲 umarım bebişlerimiz yerlerinde uykuya dalmayı öğrenirler en kısa sürede🙏🏻
damlabade1 Bizde 2 aylığız ve kızım da bütün gün kucağımda. Kucağımda uyuyunca yerine koyuyorum ve uyanıyor. Gündüz tüm gün uyanık kalıyor gece 3 ten önce asla uyumuyor. Umarım kısa bir süreçtir hem fiziksel hem mental olarak çok yoruldum çünkü
aybukeeess damlabade1 ben uyanmasin diye kucagimdan hic indirmiyorum uykusunu alamazsa tum gun agliyor ve mizmizlaniyo cunku
aybukeeess ekimkizi_ ben de bi cozum bulamayinca akisina birakmaya kucagimda tutmaya karar verdim🫠 sonsuza dek kucagimda kalmicak ne de olsa🥲
ekimkizi_ aybukeeess düşününce yeni doğmuş annesinin karnından ayrılmiş,dış dünyayi bilmiyo falan insanin ici aciyo🥲mis gibi kokuyodur o bol bol cekin icinize
Kitsu Benimde 2 aylık çoğunlukla uyumuyor ama canı uyumak isterse kucağımda da uyuyor. 4 5 aydan önce uyku eğitimi bile verilmiyor yapabilecek pek bir şey yok. Tam alıştıriyorum desteksiz uykuya bir atak haftası geliyor sil baştan. Bebekler rutin sever son zamanlarda uyku vaktinde banyo yaptırıp yatağına koyup sallamaya başladım bir kaç gündür iyi gidiyor
aybukeeess Kitsu 1 aydan sonra akşam uykularında hep rutin uyguluyorum ama kendi keyfi ne zaman isterse o zaman uyuyor 😂
badekuzeyguneyldz aybukeeess c emzirme yastığına kendi kolumda durduğu pozisyonda yan yatırıyorum dalması için hafif beşiği sallıyorum yoksa uyumuyor 2 aylık bizimkinde
cloudsea aybukeeess 2 aylık bebeğim ve ne yazık ki aynı durumdayız, hiçbir şekilde kucağımdan indiremiyorum delirmek üzereyim,WC.ye bile gidemiyorum napicaz bilmiyorum
aybukeeess ekimkizi_ evet şikayet etsem de bir şey değişmicek zamanla oturuyor her şey. Keyif almaya çalışınca daha tahammül edilebilir oluyor çocuk da hissediyo sanki sakinledi biraz
ekimkizi_ aybukeeess evet kesinlikle öyle anne rahat olunca bebek de sakin biz de öyleyiz bence benim eşim cok rahat bir insandir bende panik,panik anlarımda o evdeyse herşey daha kolay oluyor benim içinde.