Pirasalipuding Bircicekannesiii bize hediye gelen o kadar çok elbise varki onlardan birini giydireceğim
Bircicekannesiii Ben büyük kızıma bunu aldım ama 1 aylık bebişime daha birşey almadım ona da elbise almak istiyorum ama öyle küçükler ki bulamadım bir türlü ona göre 😁🌸
Bircicekannesiii Sonsuz18 3 yaşına girecek 3-4 aldım evet çok tatlı ama sitede pahalı mağazada 300 tl gibi fiyatı vardı sitesinde pahalı oluyor mağazaya göre