aysemv açıkçası o noktaya hiç gelmedik. Benim bebeğimde sadece mama alıyordu doktoru çok kilo aldırmayın diyete sokmak zorunda kalırım sizi zorlar diye her kontrolde uyarırdı. Bizde hep dikkat ederdik. Sizin anne sütü olduğu için içtiği miktarı ayarlayamazsiniz ama büyük ihtimalle saat aralıklarıni yeniden düzenler. Misal 3 saatte bir veriyorsanız 4. 4,5 saatte bir beslenme yapar diye tahmin ediyorum. Genelde ilerleyen yaşlarında obezite olma ihtimali yüksek olduğu için bu yönteme gidiyorlarmiş. Sizde şekerden suphelenmesi bu yüzden olabilir tedbir almak istiyor şimdiden.