kızım 1 aylık ilk topuk kanı alındığınu fenilketonürü değeri yüksek çıktı denildi tekrar topuk kanı aldılar bugün tekrar aradılar yüksek çıktı diye hastaneye sevk verdiler yarn götürcez inşallah bu durumu yaşıyan varmı biraz araştırdım beslenme bozukluğu ama nasıl bi yol izleniyo