Bebeğim 2 ayını bitirdi çok şükür. 2 aydır gündüz uykusu uyumuyor yeni doğduğu zamanlar uyuyodu biraz sonra tamamen kayboldu. Uyutuyorum uyuyo 20-30 dk da gözleri fıldır fıldır açılıyor. Almadan tekrar uyutayım diyorum yok. Sanki saatlerdir uyumuş gibi uykusunu almış oluyor. Aç değil gazlı bebek değil kundak yapıyorum beyaz gürültü açıyorum oda çok sıcak değil anlamadım ben artık. 2 aydır düzelir düzelir diye işlerimi hep erteliyorum ama bi yere kadar. Bi saat uyuşa bile bana yetecek. O bi saat içinde hızlı hızlı işlerimi yaparım. Ama yok. Heh tamam uyudu 1 saat uyanmaz deyip yemek yapmaya temizliğe girişemiyorum 20 dk uykuları beni çok bunalttı artık. Nerde hata yapıyorum yoksa sadece uykuyu sevmeyen bebek mi geçermi ne zaman geçer üzülüyorum artık ya bi fikir verin inşallah geçicidir 😔🤲🏻