En sin 23 eylülde adet görmüştüm 30 eylulde adetim bitmisti 15 gün sonrasında rüya görmüştüm test yaptığımda silik çıktı 2 3 gün sonra tekrar yaptığımda biraz daha belirgindi acile gittik beta değerim 20 idi doktor 3 gün arayla kan vermem gerektiğini söyledi yavaş yavaş yükseldi 22 ekimde 1500e çıkmıştı 29 ekimde de doktor gitmiştik keseyim görmüştü 2 hafta sonra da kalp sesini duymuştuk