1.5 yaşında oğlum bir kaç gündür balgamlı öksürüğü var grip hafif ateşleniyor hiç bir şey yemiyor mama da dahil gün boyu aç bir iki kaşık yesede kusuyor ilaç veriyorum iyileşmesi için onuda kusuyor halsiz sürekli huysuz iki kez Dr götürdüm antibiyotik öksürük şurubu aferin kullanıyorum arada ateş düşürücü veriyorum burnu akmıyor geçti öksürüyor ve kusuyor yemiyor tek sorun bu ilk kez böyle oldu geçer mi bu durum çok canımı sıkıyor bu durumu yaşayan oldumu asla yemiyor ya gün boyu