Selam aşırı moralim bozuk ,psikolog pedagog hiçbir fayda sağlamıyor, biseye hayır dediğimde aşırı vuruyor bana bize tirmaliyor cimcikliyor surekli seni dovecem diyor kafanı kırarım diyor , cevremizdekiler vursun kızma ses cikarma cimciklesin tirmalasin daha kucuk diyorlar heryerde ayni asiri tekme vesaire bana girisiyor kardeşine sürekli zarar verme peşinde ne yapicam pedagog falan demeyin kac yere götürdük hiçbir fayda saglamiyor