size bi sorum olacak değerli anneler benim kızım doğduğundan beri mama ve anne sütü olarak ilerliyoruz şuan 2 aylik ve yaklaşık 1 haftadır mamayi günde 150 ml yakın içiyordu şimdi bıraktı günde 25 ml zor iciriyorum bugün gün boyu neredeyse bi yarim saat uyudu hep ağlıyor sütüm de yetmiyor ne yapmam lazım fikri olan var mi