aslgrs Kızlar 2 yaş bebeklerinizde kullandığınız oto koltuğu önerilerinizi alabilir miyim. Normalde besafe kullanıyoruz biz ama ileriye dönük tercihleriniz varsa öğrenmek isterim.
Beraninannesii aslgrs 2 buçuk yaş bebeğim şimdiye kadar 360° dönen bir model kullanıyorduk artık küçük gelmeye başladı birde kardeşi olucak o yüzden oğluma bunlardan birini tercih edicem yükseltici şuan daha mantıklı geliyor.
aslgrs Sadeturkkahvesi 2. Araba için olacağı için bi tık daha ucuz bişey arıyorum aslında ama cybex te de bir model beğendim teşekkür ederim🙏🏼 sizin kullandığınız hangi model cybex te
aslgrs kelebegiminannesiyim teşekkür ederim onuda inceliyim. Uzun vadede kullanılabilecek bir model mi