Alerji için doktora gittiniz mi ? Yoksa siz mi tanı koydunuz ? Bende şüpheleniyordum ve test yapıldı bebeğimde bişey çıkmadı ve cildi hassas olduğu için egzama dendi ve krem kullanıyoruz geçirdi benim çocuğumum yanaklarında dirseklerinde ve bacaklarında vardı yara gibi çok şükür geçti 🙏🏻☺️