arasbek bastırmak için adım atmak için baya bi erken, emeklemeye sürğnmeyen bir çocuk daha 5.5 ay hatta daha yeni yeni oturan bir çocuk enden bu denli kıyasa giriyorsunuz ki normal adım atmaya çalışması oturma sürünmeden sonra emeklemeden sonra olur acele etmeyin, kıyas yapmayın her bebek kendine özel benim arkdaşımın da bebeği doğduğunda boynunu tutuyordu olabiliyor yapısal olarak her bebek biricik