mucizemm94 ben şöyle yapıyorum ilk önce en fazla 15 dk kaynatıyorum sonra kavanozlara bölüyorum soğumasını bekliyorum parmak kuralıyla parmağım yanmayacak hale gelince daha önceden dışarı çıkardığım mayama sütten biraz ekleyip cırpıyorum kavanozlara bölüyorum
Kavanozları fırınımın içine yerleştirip kapağını kapatıyorum ısıtmıyorum öylece kapakları acık bırakıyorum hiç açmıyorum en fazla 5 saate tutunuyor sonra kapaklarını kapayıp buzdolabına kaldırıyorum
Bu aşamada kapamasanız da olur ama benim içime sinmiyor
Bu şekilde 1 gün de öyle bekliyor taş gibi yoğurt oluyor
Afiyet olsun 😋