Papatya-bahcesi Anneler slm , bu iğneyi attırdım , normalde 5 gün süren adetim , 13. Gün hala devam ediyo , yan etkisi , doktora gidicem kullanan var mı ?
Yigit_Yagiz_Moms Papatya-bahcesi maalesef hormon içerdikleri için sürekli ara ara kanama yapabiliyorlar
edaninannesii Papatya-bahcesi 5 aydır kullanıyorum 2 aydır adet olamadım olsa da bölük bölük geldi ara kanama gibi
Papatya-bahcesi Yigit_Yagiz_Moms keşke aylık attırsaydım , 3 ay uzun bi süre ben adetimin gelmemesinden korkuyodum , 13 gün sürekli geliyo uzun sürdü ,