momas bugun 7 aylık olduk bizde. Ben 5nci ayında başladım ve suan sabahları yumurta sarısı içine tereyağ, sonra peynir ve bir tatlı kaşığı pekmez veriyorum öğlen meyve aksam da sebze püresi ve yoğurt olarak devam ediyorum ve hiç kabızlık sorunu yaşamadık . Zaten ek gıda ile kilo almayacak emiyorsa veya mama içiyorsa onunla kilo alacak suan için henüz bağırsakları gelişim aşamasında. Muhallebi yaptım sevmedi mesela ve karnabahar havuc karısım verdim onu da sevmedi tek tek yemek istiyor bende öyle yapıyorum herşeyin tadını alması lazım. Acaba bebeğinize bu kadar çok çeşit ve karışım kabız yapmış olabilir mi ? Doktora danışınız mı peki