Hanımlar merhaba! Bir kaç gün sonra ek gıdaya geçicez ancak kullanacağımız kaşıktan önlüğe vs hiç bir fikrim yok, bu süreçte neler almamı mutlaka tavsiye edersiniz ya da 'şu ürünün şu özellikte olanını al' diyebileceğiniz neler var? Ha birde bu gereçleri nası yıkamak lazım?