Merhaba anneler. Bebeğim 4 ay 4 günlük yaklaşık 20 gündür mama yemek istemiyor. Bir iki çekiyor biberonla sonrasında ağlamaya başlıyor kaçmaya çalışıyor . Memede ise memeyle kavga ediyor resmen asla tutmak istemiyor. Çok yoruldum artık. Mama yedirmek eziyet oldu resmen. Ne yapacağım nedendir acaba? Diş etleride kızarık değil diş çıkarmıyor sanmam.