Kuzenimin eşi 8 aylık hamileyken normal doğum yapıyor birkaç gün önce. İlk başta Bebek iyiymiş bebeği kuveze almışlar ama ertesi gün gece bebeğin nabzı hızlanmış. Başka bir yere götürdüler ama doktorlar birşey dememiş. Daha önce başına böyle birşey gelen var mı acaba. Normal bir durum mu bu şekilde olupta iyileşen var mı