Bebeğim 57 günlük dün Dr goturdum bogazinda baya bagam vardı çünkü Dr usutmus dedi ilaç verdi o kadar balgami vardiki bogulcakti nerdesyse atamadığı için ama sabahtandirda çok fazla kusarak atmaya caliisiyo ama bu sefer yanından ayrılmaya korkuyorum çünkü boğazında kaliyo direk nefesi kesilcek gibi ne yapmam lazım kızlar lütfen yardımcı olurmusunuz kabız bide sadece kusarak attiyo ama bogazinda kaliyo korkuyorum bogulcak diye