Busradoga hamileliklerimde ben de pek bir şey hissetmedim. İlki doğduğunda hemncik benimsedim, çoook sevdim🥰
İkincisinde 1.ciye haksızlık diye düşündüm, doğunca da hemen benimsemedim. Birde ilki kadar kolay bir bebek olmadığı için hiç benimsemedim, ilkine haksızlık ettiğimi düşündüm . Ama büyüdükçe çok sevdim, çok seviyorum ❤️