Doğumdan sonra sol el bileğimde ağrı başlamıştı baş parmağımı hareket ettirirken şiddetleniyordu 4 ay oldu iyice arttı atel bileklik de kullanıyorum ama asla azalma olmuyor sürekli artıyor artık elimde birşey tutmakta iyice zorlanıyorum varmı başına gelen ne yapabiliriz bebeğim daha küçük ameliyat olmak istemiyorum ve tekrarlama ihtimali de çok yüksekmiş zaten